selamat tinggal :(

kau pergi tinggal kan aku seorang diri , ketika aku sedang memerlukan mu ! 
apakah salahnya diri ini sehingga kau perlakukan begitu ?? andai ini yang 
terbaik untuk dirimu , aku relakan kau pergi ! andai ini bukan jodohku untuk 
dirimu , aku sanggup terima dgan hati terbuka walaupun sukar untuk aku
menerimanya , kerana ini terlalu perit untuk aku lalui . andai kau tahu apa yang 
aku rasai sekarang , mungkin kau tidak akan meninggalkan aku seorang diri !
aku tahu ? mungkin kau tidak mengerti hati aku yang amat sedih ini kerana 
terlalu memikirkan dirimu , andai kau berada di sisi ku , aku ingin mengucap 
untuk kali terakhir , aku sgad menyintaimu dan menyayangi mu seperti mana
aku menyayangimu selama perkenalan ini , hmm selamat tinggal  MUHDZULFIKRI !
assalamualaikum .... :((